Pannenkoekendag 1 maart 2022Dinsdag 1 maart mag u de pannen in de kast laten staan en in Op de Helte een pannenkoekenmaaltijd komen nuttigen. De leden van de ZWO gaan, samen met een aantal vrijwilligers, deze avond pannenkoeken voor u bakken. Wij vragen van u een vrijwillige bijdrage in de pan.
De opbrengst komt ten goede aan ons project in Oeganda. In de Oegandese hoofdstad Kampala leven duizenden kinderen op straat. Ze bedelen, hebben amper te eten en krijgen dagelijks te maken met geweld. Zes partners van Kerk in Actie hebben de handen in één geslagen en werken samen met de kinderen aan een betere toekomst. Ze zoeken contact met hun familie, helpen kinderen aan een dak boven hun hoofd en begeleiden kinderen naar school. Want onderwijs kan de vicieuze cirkel van armoede doorbreken en het kind stabiliteit en toekomst bieden.
Als u 1 maart een makkelijke dag wilt hebben en /of ons project voor de kinderen in Oeganda wilt ondersteunen, geeft u zich dan op voor donderdag 24 februari bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Graag tot dinsdag 1 maart om 18.00 in op de Helte

Afb. facebook