Buurten bij Catrien'Buurten bij Catrien'

Wat houdt het in?
Zomaar eens een waardevol moment voor jezelf. Op een vrijdagochtend kun je jezelf opladen aan de sfeer van de historische Catharinakerk. En in gesprek met interessante andere mensen.....

Entree is gratis. We starten met een kop koffie (of thee).
Iedere keer staat een thema centraal dat past bij het jaargetijde en jouw verhaal daarbij. Denk aan het einde van het jaar en je eigen biografie. Het nieuwe jaar en je visioen voor de toekomst. Pasen en een lijdensweg uithouden. Zomer en de kracht van het licht.
Noem maar op.
We bezinnen ons kort, luisteren naar een lied. En gaan dan wandelen, het Mensingebos in, de velden er omheen. Alleen, samen, soms stil, soms diep in gesprek.
Na drie kwartier ben je terug in de Catharinakerk en praten we even na.
Wie dat wil, die kan blijven voor het stilte uur dat kort erna begint. Er is altijd één van de pastores aanwezig die het geheel begeleidt. We starten altijd om 10.00.

De pastores>>>  -  Terug naar Home>>>

Volg ons