zingend gelovenA.s. zondag is de 5e van Pasen: zondag 'Cantate': zingt!
Twee vieringen worden dan gehouden; in Roderwolde gaat pastor G. van der Meer voor, in Op de Helte is W. Meijles de voorganger. Meer weten over deze vieringen? Klik hier.
Nog even nagenieten van die bijzonder mooie viering van zondag 21 april?
Fotograaf Han Post maakte prachtige foto's van deze doopdienst.

Kerkdiensten
Voor onze Kerkdiensten op zondag nodigen we iedereen, jong en oud, van harte uit. Kom voor een moment van rust en bezinning en gezellige ontmoeting met koffie/thee/fris na de vieringen. Voor de kinderen is er Kindernevendienst. De vieringen worden om en om in Op de Helte en Catharinakerk gehouden. In de wintertijd wordt zoveel mogelijk in Op de Helte gevierd ivm de hoge energiekosten. Is Kerkbezoek niet mogelijk dan kunnen de vieringen online worden gevolgd. Graag tot ziens!

Foto's van de 'Scratch-Cantate-Psalm 2' met dank aan Fokke de Jong.
Foto's van de IkZieJouViering op 4 februari 2024 met dank aan Han Post.

Foto's van het gelegenheidskoortje en organist op 21 januari 2024, gemaakt door Ale Bakker: (Klik voor vergroting)